Monstermaskinen

Jeg elsker Nemi! Hver gang det kommer nytt Nemi-blad i posten utsetter jeg alle andre planer jeg hadde, lager meg en kopp te, finner frem sjokoladen, setter meg godt til rette i godstolen under et teppe og blir der til jeg har lest ut bladet.

IMG_2390

Det eneste som er bedre enn å lese Nemi-blad er å lese Nemi-bok. Hvorfor? Jo, nå skal du høre:

  • I bøkene er det bare Nemi (ja, jeg liker å lese de andre stripene i bladene også, men ingenting blir så bra som Nemi).
  • Ikke bare er det bare Nemi, det er over 150 sider med Nemi.
  • I tillegg til stripene er det helsider med magiske Nemi-illustrasjoner.
  • Bøker lukter bedre enn blader.

Det skal ikke så mye fantasi til for å forstå at jeg nettopp har lest ferdig en Nemibok (nr. 6 i serien, Monstermaskinen, for å være nøyaktig). Og at jeg er begeistret. Takk, Lise Myhre, for at du lager Nemi 🙂

One thought on “Monstermaskinen

  1. Helt enig! Nemi ruler 😀 Jeg har ikke lest noen av bøkene enda, da jeg mangler fem av dem, men når jeg har fått tak i alle blir det Nemi lesemaraton 😉

Legg igjen en kommentar

