Arkivering og et glass vin

Jeg har fått meg ikke bare ett, men hele to arkivskap! Weee! Og attpåtil var de gratis (flink kjæreste som følger med på diverse nettsider), og bra var det, for shit man, arkivskap er dyrt!

img_3125

Anyways, som den musikeren jeg er kan du trygt si at noter og diverse har hopet seg opp over de siste årene (det faktum at jeg nettopp har flyttet hjalp heller ingen ting på usystemet – jepp, det er et ord), og endelig skal jeg få orden i sakene. Akkompagnert av et glass hvitvin tilbringer jeg kvelden med å arkivere noter og diverse. Og her snakker vi med nummerering og skikkelig avansert excel-fil og greier. Mulig det er meg det er noe galt med, men jeg kan nesten ikke tenke meg en bedre måte å tilbringe en tirsdags kveld på, hihi!

img_3124

I’m in archive heaven!

Legg igjen en kommentar

